Як зареєструватися на Прозорро

Для того, щоб подолати появу нових корупційних схем в Україні, уряд нашої держави вирішив діяти по новому. В 2016 році було створено інноваційну на той час систему електронних торгів Прозорро, котра станом на 2021 рік стала революційною в боротьбі із корупцією.

Принцип роботи простий – це відкриті торги, інформація про які не приховується ані від учасників, ані від простих громадян. З того моменту, як почала працювати система Прозорро, олігархи втратили можливість проводити таємні торги та знизувати конкуренцію на ринку.

Сьогодні ми поговоримо про процедуру реєстрації в системі Прозорро, оскільки це питання є дуже актуальним на цей час. Дочитавши статтю до кінця ви дізнаєтесь хто виступає в якості адміністратора торгів, яка його основна задача та яким чином пройти процедуру реєстрації за максимально коротких термін.

Необхідні документи та швидка реєстрація

Прозорро, як система, працює через акредитовані електронні майданчики, котрі виступають в якості адміністраторів тендерних аукціонів. Онлайн торги мають бути проведені не лише відповідно до правил Міністерства юстиції, а й оформлені належним чином.

Саме для цього було створено єдиний реєстр торгових майданчиків, котрі мають акредитацію на здійснення такої діяльності. Дізнатись про активні товарні біржи або електронні майданчики системи можна на сайті megasale.com.ua. Це інформаційний портал, котрий було створено для зберігання великої кількості корисного матеріалу та новин всіх напрямів державних закупівель.

Для того, щоб ви могли стати активним користувачем електронного майданчика, необхідно обрати той, що сподобався та пройти процедуру реєстрації. Для цього вам знадобиться подати відомості про себе, а саме:

  • Номер мобільного телефону;
  • Актуальну адресу електронної пошти;
  • Створити унікальний пароль;
  • Зазначити правдиві відомості про свою фірму або підприємство..

Персональні дані будуть приховано. Вони необхідні винятково для перевірки вашої особи. В подальшому на аукціонах буде міститись лише та інформація, що стосується лоту, вашої фірми та історії минулих договорів.

Щоб максимально швидко розібратись із функціоналом онлайн-аукціону, ми рекомендуємо вам звернутись до служби підтримки того електронного майданчика, який ви обрали в якості адміністратора. Станом на 2021 рік такі послуги надаються консультантами безкоштовно. Крім того, вас буде консультувати професійних юрист, котрий заінтересований в наданні достовірної інформації.